Gode resultater kommer gerne af
godt forberedte forslag
Om dekorationer
Nyt regelsæt for brug af arealet ved indgangsdøren
Efter det ekstraordinære afdelingsmøde den 16. december er der nu vedtaget nogle nye regler for brug af arealet udenfor indgangsdøren. Det betyder, at husordenen nu bliver opdateret med en vigtig ændring: det er nu tilladt at pynte op og bruge dekorationer i området foran hoveddøren!
De tidligere bestemmelser var tavse omkring dekorationer og oppyntning i indgangspartierne. Det er der med ændringsforslaget nu gjort op med.
Med de nye regler er der nu klarhed og opbakning til at placere blomsterkrukker, lyskæder, lysestager og andre dekorative genstande ved hoveddøren.
Det er dog stadig vigtigt at sikre:
- Fri adgang til lejligheden
- At området fremstår pænt og ordentligt, så det ikke virker rodet
Vi håber, at denne ændring vil give mulighed for at skabe et hyggeligt og personligt udtryk i indgangspartierne – særligt men ikke kun ved højtider som jul, påske og Halloween, hvor mange har lyst til at gøre ekstra ud af det.
Den præcise ordlyd af det nye regelsæt vil fremgå af referatet fra mødet, som snart vil blive delt rundt.
Ekstraordinært afdelingsmødet
Referat på vej
Fællesarealer og trappeopgange
Alle bedes medvirke til at fællesarealer, herunder indgangspartier, trappeopgange og trappeafsatser, holdes i pæn og ordentlig stand. Trappeopgange skal altid være frit tilgængelige, da de benyttes dagligt af os alle.
Opbevaring og brug
- Cykler og knallerter må ikke placeres i indgangspartier eller under trapperne.
- Fodtøj, legetøj, affald, skrald, skabe eller reoler må ikke placeres i indgangspartierne eller på afsatserne.
Dekorationer og pynt
Man er meget velkomne til at placere dekorative genstande såsom blomsterkrukker, lyskæder og lysestager foran hoveddøren.
Vi gør altid meget ud af højtiderne og inviterer alle til at pynte op. Dette gælder eksempelvis ved juletid, påske og Halloween, hvor der er udvidet adgang til at stille ting frem.
Giv et godt indtryk
Det handler om at gøre et godt indtryk, også overfor vores gæster i afdelingen. Lad os sørge for, at de får et godt førstehåndsindtryk ved at holde området ordentligt og ryddeligt.
Tak for deltagelsen
Bestyrelsen vil gerne takke alle, der tog sig tid til at møde op og være med til at træffe denne beslutning. Det viser, hvordan vi sammen kan gøre Børglumparken til et endnu bedre sted at bo.